Sunday, February 8, 2009

2+1=3!

So, the news is out...I'm pregnant! I'm a little over 12 weeks now and am due on August 20. Adam and I are excited to have a new little addition to our family. It is definitely a great blessing in our lives and we can't wait!

19 comments:

rachel said...

soooooo excited for you guys!!!!!!

Amber and Kevin Smith said...

WOW!! Congrats that is so awesome, we are so excited for you.

Cat Zimmer said...

Jess- we are so happy for you guys. What an exciting time for your family!

JONES FAMILY said...

Aunt Liz. Sounds nice. Okay junior, here's the deal:
1. Your parents are rad
2. Your mom is my best friend
3. They will always love you
4. I will be your favorite
5. I will always love you

Peterson's said...

OH MY GOODNESS! THAT IS WONDERFUL! Well, theres not much more to say because im going to call you! love ya tons!

Peterson's said...

Alright Adam!
-Shawn

ANGELA OR PAUL said...

yahoo!! so exciting!!! congrats.. nothing beats being a mommy and dada!!! it's the best!

Dan and Whitney said...

Jessica-
Hey, This is your cousin Whitney. I found out your blog and wanted to leave a "CONGRATULATIONS" for you and Adam! Dan and I are so happy for you both!

Merideth Sullivan said...

Congratulations! That is the best news. We are so happy for you guys!

Spence Family said...

Hey Hey Welcome to the preggo club. Congrats! Let me tell you, IT'S WEIRD. I hope it's been smooth sailing for you in the 1st trimester :) Savannah, Brittany, and I have been chatting about how no one ever tells you how weird it is BEFORE you get pregnant, you just find stuff out. Haha Only about 7-8 more weeks before you find out if it is a boy or a girl! :) Keep us posted out here in blogger land...

Courtney said...

Hey Jessica!! Found your blog from Facebook... Congrats!!! How exciting for you and your husband and families!!!

Kami said...

Congrats guys! We've only been parents for 10 days but it's tons of fun!

Chris and Devrey said...

AHHHHHH! Jess I'm SOOO Happy for you guys!!! Congratulations:) Enjoy this time alone together...LOL

Carrie Fowler said...

Conrats Jesica and Adam!!!! We are so happy for you guys! You will love being parents!

annie karcher said...

Yay, I was looking at the title of your post and was going that's kinda weird she put the 2 before the 1, 'cuz normally when your adding together it's 1+2, then I realized duh Jess and Adam plus 1= baby on its way. I am soo excited.

Whitney said...

YAY!! Congrats, guys! That's great news! We're so excited for you! Hope you've been feeling well!

Melynn said...

Wahoo! Congrats is an order. I am so excited for you.

Coleen said...

Hey Jess--
I just wanted you to know that your mom does read your blog. Of course, you already know how excited we are for you. We love you.

Mom :)

ty and megs said...

congrats you guys!!!